Негайно заблокуйте картку за номерами телефону:
call-центр: 0 800 505 555 (цілодобово),
+38 044 290 9310 (для дзвінків з-за кордону, цілодобово),
або:
АТ «Місто Банк»: +38 048 714 3979.
Далі зверніться до Банку для випуску дубліката картки особисто або за номером телефону: +38 048 714 3979.
Зверніться для з'ясування та усунення причин відмови в проведенні операції за номерами телефону:
call-центр: 0 800 505 555 (цілодобово),
+38 044 290 9310 (для дзвінків з-за кордону, цілодобово),
або:
АТ «Місто Банк»: +38 048 714 3979.
Зверніться для випуску дубліката PIN-коду за номером телефону АТ «Місто Банк»: +38 048 714 3979.
Зверніться для розблокування картки за номерами телефону:
call-центр: 0 800 505 555 (цілодобово),
+38 044 290 9310 (для дзвінків з-за кордону, цілодобово),
або:
АТ «Місто Банк»: +38 048 714 3979.
Повідомте заздалегідь країну та термін перебування за кордоном за номерами телефону:
call-центр: 0 800 505 555 (цілодобово),
+38 044 290 9310 (для дзвінків з-за кордону, цілодобово),
або:
АТ «Місто Банк»: +38 048 714 3979.
Повідомте про необхідність здійснення операцій в мережі Інтернет за Вашою карткою за номерами телефону:
call-центр: 0 800 505 555 (цілодобово),
+38 044 290 9310 (для дзвінків з-за кордону, цілодобово),
або:
АТ «Місто Банк»: +38 048 714 3979.
Повідомте про необхідність тимчасового відключення системи безпеки по Вашій картці на необхідний Вам термін за номерами телефону:
call-центр: 0 800 505 555 (цілодобово),
+38 044 290 9310 (для дзвінків з-за кордону, цілодобово),
або:
АТ «Місто Банк»: +38 048 714 3979.
Повідомте про необхідність тимчасового збільшення розміру встановленого ліміту на зняття готівки або безготівкових розрахунків на необхідний Вам термін за номерами телефону:
call-центр: 0 800 505 555 (цілодобово),
+38 044 290 9310 (для дзвінків з-за кордону, цілодобово),
або:
АТ «Місто Банк»: +38 048 714 3979.
Заблокуйте Вашу картку за номерами телефону:
call-центр: 0 800 505 555 (цілодобово),
+38 044 290 9310 (для дзвінків з-за кордону, цілодобово).
Запишіть дані банкомату (номер, адресу, назву банку) та зверніться до АТ «Місто Банк» для повернення картки або випуску її дублікату за номером телефону: +38 048 714 3979.
Негайно припиніть розмову. Співробітники Банку ніколи не запитують реквізити Вашої картки. У разі повторення подібних випадків, повідомте про це АТ «Місто Банк» за номером телефону: +38 048 714 3979.
Відповідно до ст. 64-1 Господарського кодексу України (далі - ГКУ), усі підприємства, крім державних та комунальних підприємств, зобов’язані встановлювати свого кінцевого бенефіціарного власника, регулярно оновлювати і зберігати інформацію про нього та надавати її державному реєстратору, у випадках та в обсязі, передбачених законом. У разі відсутності у юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера), у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника (учасника), якщо засновник (учасник) - юридична особа, подаються відомості про його відсутність.
Цей обов’язок розповсюджується не тільки на новостворені підприємства, але й на ті, що зареєстровані раніше. Передбачено, що юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності Законом від 14.10.2014 р. № 1701-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо визначення кінцевих вигодоодержувачів юридичних осіб та публічних діячів», зобов’язані подати державному реєстратору відомості про свого кінцевого бенефіціарного власника (контролера), у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) їх засновника (учасника), якщо засновник (учасник) - юридична особа, або про відсутність такого кінцевого бенефіціарного власника – упродовж 10-ти місяців з дня набрання чинності цим Законом. Закон набрав чинності 25 листопада 2014 р., тобто до 25.09.2015 р. юридичні особи повинні розкрити інформацію про своїх кінцевих бенефіціарів.
1) юридичні особи, до реєстраційної картки на проведення державної реєстрації яких інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) не включається відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців";
2) юридичні особи, засновниками (учасниками) яких є виключно фізичні особи, якщо кінцеві бенефіціарні власники (контролери) таких юридичних осіб збігаються з їх засновниками (учасниками). У такому разі засновники (учасники) - фізичні особи є бенефіціарними власниками (контролерами) такої юридичної особи.
Закон передбачає і загальні виключення з правила – звільняються від обов’язку подавати інформацію про кінцевого бенефіціарного власника та структуру власності політичні партії, творчі спілки та їх територіальні осередки, адвокатські об’єднання, торгово-промислові палати, релігійні організації, державні та комунальні підприємства, державні органи, органи місцевого самоврядування та їх асоціації.
Відповідно до ст. 1 Закону від 14.10.2014 р. № 1702-VII «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», кінцевий бенефіціарний власник (контролер) – це фізична особа, яка незалежно від формального володіння має можливість здійснювати вирішальний вплив на управління або господарську діяльність юридичної особи безпосередньо або через інших осіб. Вплив може здійснюватися, зокрема, шляхом:
- реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою,
- права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, які надають можливість визначати умови господарської діяльності,
- права давати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління,
- прямого або опосередкованого (через іншу фізичну чи юридичну особу) володіння однією особою самостійно або спільно з пов’язаними фізичними та/або юридичними особами часткою в юридичній особі у розмірі 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі.
При цьому кінцевим бенефіціарним власником не вважається особа, яка є агентом, номінальним утримувачем (власником) або є посередником щодо такого права.
Якщо підсумувати, то кінцевим бенефіціарним власником (контролером) може бути фізична особа, яка не обов’язково володіє часткою у розмірі 25 чи більше відсотків статутного капіталу компанії, але яка має можливість здійснювати вирішальний вплив на управління або господарську діяльність компанії у спосіб, визначений Законом. Така думка міститься в Протоколі засідання Робочої групи з розгляду проблемних питань суб’єктів первинного фінансового моніторингу – небанківських установ від 5 березня 2015 року. Також в Протоколі зазначено, що кінцевий бенефіціарний власник (контролер) у юридичної особи може бути і відсутній.
Отримання документів від клієнтів щодо особи клієнта, пов’язаних осіб та бенефіциарних власників (для юридичних осіб).
Для чого?
Це відповідає міжнародній практиці та дозволяє краще боротись із відмиванням коштів, схемними операціями та шахрайством.
Коли це відбувається?
Банки проводять регулярну ідентифікацію клієнтів.
Як часто це потрібно робити?
Раз в 1-3 роки, в залежності від ступеню ризику.
Кого це стосується?
Всіх. Банки мають знати всіх своїх клієнтів, як юридичних так і фізичних осіб.
Якими документами це регламентується?
Закон України " Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", Положення про здійснення банками фінансовогомоніторингу», затвердженого постановою Правління Національного банку України від 26/06/2015 № 417
Широкі повноваження та влада, якими наділені публічні діячі для виконання функцій держави, є джерелом корупційних ризиків та ризиків відмивання корупційних коштів. До публічних діячів мають бути застосовані особливі правила контролю фінансових операцій, що дозволить своєчасно виявляти випадки легалізації коштів, набутих публічними діячами в результаті корупційних діянь, зокрема отримання хабарів, розкрадання, неправомірного привласнення або нецільового використання майна, зловживання службовим становищем тощо.
Законом України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення”, що розроблявся відповідно до останніх рекомендацій Financial Action Task Force on Money Laundering (Міжнародна група з протидії відмиванню грошей) закріплено наступні категорії публічних діячів (публічних посадових осіб):
1. національні публічні діячі,
2. іноземні публічні діячі,
3. діячі, що виконують політичні функції в міжнародних організаціях,
4. їх пов’язані особи,
5. їх близькі особи.